חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חמישה טרנדים חורפיים עם טוויסט מיוחד לחורף 2023

כמו בכל חורף, גם הפעם סריגי הגולף חוזרים. לצד כמה קלאסיקות שתמיד חוזרות, השנה המעצבים המובילים בעולם החליטו להעניק לכל פריט מוכר ואהוב טוויסט משלו. במאמר הזה סקרנו אותם במיוחד בשבילך וחזרנו עם כמה רעיונות שיכולים להקפיץ את הלוק החורפי שלך כמה רמות למעלה.

במרכז הבמה – הצווארון חוזר לאופנה

לצד צווארון הגולף המוכר והמחמם במיוחד, הצווארון קבל את מירב תשומת הלב של המעצבים המובילים בעולם. במשחק מחויט או בהגזמה תיאטרלית – הצווארון הופך לחלק הטוב ביותר בהופעה שלך. אז רגע לפני שנבחר את הצעיף הבא, שווה להעיף מבט במה שחלונות הראווה מציעים לנו בגזרת הצוואר המתחדשת.

שרוולים נפוחים וכתפיים רחבות

אם עד כה הכרנו את הסוודרים בגווני השמנת עם ההדפסים הרומנטיים זה הזמן להתעדכן – בחורף הזה הכתפיים שלנו מקבלות כבוד של ממש. מג'קטים אוברסייז עם כתפיות, שרוולים נפוחים מהכתף ועד פרק כף היד ועוד – כל אלו וגזרות נוספות הופכים את החורף הזה לעונה בה קשה מאוד להתעלם מהנוכחות שלנו ברחובות.

חצאית ארוכה ומכנסיים 

זה אולי נשמע כמו האופנה האחרונה בבני ברק אבל בחורף הזה נצפו על המסלולים הנחשבים ביותר השילוב החדש בין חצאית ארוכה למכנסיים ארוכים עוד יותר. המעצבים חוגגים את שילוב הטקסטורות וסגנונות הבד השונים שיכולים להשתלב יחד והתוצאה היא – אין בד אחד שלא הולך עם אחר. חצאית ג'ינס עם מכנסיי דגמ"ח רחבים, כותנה וטריקו עם קורדרוי וזו רק ההתחלה. 

הג'ינס חוזר ומעולם לא נראה טוב יותר

אי שם במאה הקודמת הג'ינס שלט במסלולים וככל שהשנים עברו הפך לפריט הלבוש היומיומי האולטימטיבי. בחורף הזה אנו עתידים לראות אותו מבעד לחלונות הראווה הנחשבים בשדרות היוקרתיות ביותר. כלוק שלם ומחויט או כפריט אחד שגונב את ההצגה – זה הזמן לגשת לבוידעם ולהוציא את הז'קט ההוא שחרשנו עליו בתיכון וכעת זוכה לפרק חדש וטרנדי במיוחד תחת חסותו של חורף 2023.

נצנצים לפנייך

בהמשך ישיר לג'ינס ולעדנה המחודשת לה זוכים שנות האלפיים העליזות במיוחד, אי אפשר להתחמק מכדור הדיסקו שחוזר במגוון צורות הישר אל המלתחה האופנתית ביותר – מג'קט פאייטים כסוף, חולצת פרנזים מוזהבת ועד מכנסיים הדוקים ובוהקים ברק חורפי במיוחד. בין אם אהבת אותם מאז ומעולם ובין אם לא – אין ספק שבחורף הזה הרחובות יהפכו זוהרים ועליזים במיוחד. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן עניינים

עקבו אחרינו:
Facebook
Pinterest
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

רוצים לקבל עדכונים בכל פעם שכתבה חדשה תעלה לאתר?

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו!

דילוג לתוכן