חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בילוי משפחתי – טיפים ומקומות ששווה להכיר

לקראת החורף הקרב ובא בצעדי ענק, ישראלים רבים נוהרים דווקא עכשיו לטיולים ברחבי הארץ. לאורך השנים התגלו מקומות קסומים לבקר בהם לבילוי משפחתי בארץ, במקומות ששווה להכיר. רוצים לעשות בילוי משפחתי ולטייל ברחבי הארץ? ליקטנו עבורכם את הטיפים והמקומות ששווה לכם להכיר –

יוצאים לטיול משפחתי ברכב? קבלו 3 טיפים שווים

אין ספק שטיול משפחתי ברכב מאפשר התלכדות וגיבוש משפחתי. על מנת להפוך את הטיול שלכם למוצלח יותר ברכב, אלו הם כללי הברזל שמומלץ להיצמד אליהם:

תכנון מסלול מראש

תכננו את מסלול הנסיעה שלכם, כך שתוכלו לחלוף בנסיעה ולעצור באתרים היסטוריים או מעיינות לשחייה, באתרי טבע ואפילו סתם בשביל פיקניק או תמונות. צרו זמני הפסקת שתייה ואוכל, הפסקת התרעננות שתאפשר לנהג וליתר המשפחה ליהנות מהבריזה.

אילו דברים כדאי שיהיו באוטו לקראת טיולים?

תמיד טוב להחזיק ברכב ערכת עזרה ראשונה. מומלץ להכין תיק זמין ונפרד מיתר התיקים, ובו יהיו כל הדברים החשובים שצריכים להיות זמינים, כמו למשל ארנקים, סוללות, ציוד לשינה, פנסים, מגבונים, נייר טואלט, סבון, שקיות זבל. 

אל תשכחו צידה לדרך

אל תשכחו לקחת איתכם צידה לדרך, שתייה, אוכל ונישנושים לזמן הנסיעה. ההמלצה הרווחת היא לארגן מראש צידנית זמינה שתשמור על האוכל והשתייה. בזמן נסיעות ארוכות, מומלץ להכין פלייליסט עם השירים האהובים או משחקים קלילים המותאמים לנסיעות.

איפה המקומות השווים ביותר?

קיבוץ מרום גולן

נוף קסום של שלכת מרהיבה השולחת את המתבונן לחופשה אירופאית, למרגלות יופיה של רמת הגולן. ניתן לטייל עם המשפחה בהר בנטל לתצפית נהדרת (מומלץ בשקיעה). כמו כן, ניתן לטייל ברחבי הקיבוץ בגן פסלים או לעשות סיורי ריינג'רים ועוד.

עמק המעיינות הסודי

ישראלים רבים נוהרים אחר מעיינות ובריכות, אבל הנה אחד שלא כולם מכירים – פארק עמק המעיינות הנמצא באחריות המועצה האזורית. באזור ניתן ללון בצימרים או לעשות קמפינג משפחתי נהדר. מסלולי הליכה מאתגרים ורטובים שאינם ארוכים.

פארק ספיר: העמק הנעלם

מקום קטן ומושלם לבילוי עם הילדים, במרכזו נמצאת להקה של ברווזים. ניתן להנות ממתקני משחקים, נוף מרהיב, שולחנות פיקניק ועוד. ניתן לטייל ברחבי הגן בחיק הטבע ובחיק המשפחה. המקום פתוח 24/7 ללא עלות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן עניינים

עקבו אחרינו:
Facebook
Pinterest
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

רוצים לקבל עדכונים בכל פעם שכתבה חדשה תעלה לאתר?

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו!

דילוג לתוכן