חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האפי האוור בירושלים – אל תפספסו!

ירושלים מלאה בהמון מקומות בילוי אשר יתאימו כמו כפפה לכל בליין. אתם רוצים לראות סרט בכיף? המתחמים של הסינמה סיטי והיס פלאנט כאן לרשותכם, והם בעלי מסכי ענק ומערכות סאונד מאוד משוכללות, ובלי קשר יש בירושלים את כל מה שאתם צריכים בשביל ערב מהנה. וזה לא הכל אתם תוכלו למצוא גם את הברים והפאבים הכי מובילים שיש ועוד מגוון חנויות נבחרות אשר יספקו לכם את החווייה של השופינג הכי אקסקלוסיבית.

בירבזאר

הבירבזאר זה לא הבר הטיפוסי שאתם מכירים, מדובר במקום אשר הפך עם הזמן אל מוסד של ממש אשר תפס את המקום שלו כבית לכל הבירות בוטיק של מדינת ישראל וירושלים. במהלך היום הבירבזאר מתפקד בתור חנות או מקום אשר בו אתם תוכלו להתרווח, לשתות קצת בירה וליהנות מהתפריט של האוכל ומכל הנשנושים ברוגע. בלילה הבירבזאר מתפשט לכל הרחובות של השוק הסמוכים והוא הופך אל מוסד של חיי לילה אשר בו מתקיימות המון הרצאות והופעות, והבירה נמזגת בצורה חופשית.

אלה & אמה

אלה & אמה הוא עסק ירושלמי ותיק אשר פועל מאז שנת 2014. הקונספט של המקום בעצם משלב בין חנות של אלכוהול אשר מציעה את כל הסוגים של המשקאות האפשריים. זה הוא בר של יין וקוקטיילים בסגנון אנגלי צעיר ומאוד מרומם אשר מציע אלכוהול משובח, ותפריט של אוכל מאוד מוקפד ומפתיע. מאז שהבר נפתח, אלה & אמה הפך אל נקודה של מפגש מאוד תוססת ושוקקת חיים של המון ירושלמים ומבקרים מכל החלקים של הארץ וכן גם מהעולם.

אברהם הוסטל בר

אברהם הוסטל בר, זה אכסניה של תיירים ותרמילאים אשר נמצאת בלב ירושלים. הוא מציע לכל אורחיו חווית תרבות מאוד אותנטית בבר של ההוסטל. באברהם הוסטל בר אתם תמצאו לאונג' ענק ששופע בפינות ישיבה, ערסלים וספות מאוד נוחות. הבירות נמזגות להמון תיירים מכל רחבי העולם, ואתם יכולים ליהנות כמובן מחברה טובה, הרצאות, והמון מופעים וסדנאות באווירה ירושלמית אך בניחוח של חו"ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן עניינים

עקבו אחרינו:
Facebook
Pinterest
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

רוצים לקבל עדכונים בכל פעם שכתבה חדשה תעלה לאתר?

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו!

דילוג לתוכן