חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המקומות השווים בתל אביב לקהילה הגאה

כבר שנים שתל אביב מחזיקה בתואר הבלתי מעורער כעיר הידידותית ביותר לקהילה הגאה בישראל. העיר שלעולם אינה נחה, מציעה חיי לילה תוססים ומגוונים לכל קצות הקשת של החברה וגם אם בשנים האחרונות נסגרו כמה מעוזים ותיקים ללהט"ב, עדיין ישנם כמה מקומות בילוי שהם בגדר חובה. אז בין אם אתם תל אביביים חדשים, עוברי אורח בעיר, מגיעים מעיר ישראלית אחרת או ממקום מרוחק במיוחד – אלו כמה מוקדי משיכה בולטים במיוחד בתל אביב שכולם יכולים להרגיש בהם בבית. 

שפגאט

כבר עשר שנים שבר השפגאט מוביל כמקום הבילוי המרכזי של הקהילה הגאה. מיקומו בנחלת בנימין מזמן תיירים ומקומיים כאחד לקחת חלק במגוון ליינים שיתאימו לכל סוגי הקהלים והעדפות המוסיקה והאווירה. רבים מצאו בו בית לאורך השנים וקהל הלקוחות הקבוע והנאמן מלווה אותו והפך לאחד מסמלי המקום.

סאונה תל אביב

אחד הטרנדים החמים בקהילה ברחבי העולם מגיע גם לישראל. סאונה תל אביב מציעה את השילוב המושלם בין בילוי בסטייל וחוויית הספא עם סאונת גברים מאובזרת ברמה בינלאומית. בר קוקטיילים שווה ורחבת לאונג' מפנים את מקומם לחדרי סאונה עם לוקר פרטי, ג'קוזי ומקלחות חמות.  

בבל

אין ספק שההגדרה לבילוי ערב מהנה יכולה להשתנות מאוד בין החברים שלנו. בבל מציע משהו בשביל כל אחת ואחד מאיתנו. נוכל לשבת בפאטיו וליהנות מאחת המנות המפנקות בתפריט, להתפנן בלאונג' לערב רגוע עם קוקטייל שווה או להרים ברחבת המועדון עם האנרגיה המחשמלת שלו. השילוב הייחודי בין האווירה הארטיסטית של בבל והאנרגיות העוצמתיות שבו, מציעים הזדמנות לערב מהמם שיתאים לכולנו. 

לימה לימה

מסיבות רגאטון, בר מהמרשימים בעיר, ליינים שווים – ממסיבות רטרו ועד ללהיטי פופ והרבה מאוד אנרגיות,  אין ספק שהלימה לימה הוא המקום האידיאלי לאלו מאיתנו שמחפשים חגיגה לטינית ולרקוד עד אור הבוקר. מדובר בבר גיי פרנדלי ותיק ומוכר בתל אביב עם עיצוב ייחודי ואווירה מהממת. 

אז אם הגיע הזמן לעוד ערב בילויים תל אביבי עם האנשים שהכי כיף לך להיות איתם, זה הזמן להכיר מקרוב את המקומות החמים היום בעיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן עניינים

עקבו אחרינו:
Facebook
Pinterest
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

רוצים לקבל עדכונים בכל פעם שכתבה חדשה תעלה לאתר?

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו!

דילוג לתוכן