חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כספות – איך לבחור את הנכונה עבורכם?

אם אתם החלטתם שעכשיו הגיעה העת לקנות כספת, חשוב מאוד שאתם תכירו את כל מה שכרוך בכך וכל מה שבאמת צריך לשים אליו לב. קודם כל, נציין כי לכל הכספות יש חשיבות רבה בתהליך החשוב של מיגון הבית, כי כמובן שהיא זאת אשר משמשת בתור קו ההגנה האחרון מפני המון שודדים. אחסון של דברים יקרי ערך בתוך הכספת מונע את הגניבה שלהם, אבל זה רק במידה שאתם תבחרו את הכספת שהיא הכי נכונה עבורכם ואתם תוודאו שהיא מותקנת בצורה ראויה, על פי הנדרש.

איך בוחרים כספת?

קודם כל תתייעצו עם החברה של הביטוח שלכם, תבדקו האם יש איזה דרישה מיוחדת בשביל הביטוח של תכולת הבית שלכם? תקני הבטיחות, המנגנונים של הנעילה, המשקל של הכספת והמיקום של האחסון של הכספת אלה הם רק חלק מן הפרמטרים הכי נפוצים אשר נדרשים לקיום על פי חברות הביטוח. אנחנו ממליצים לכם בחום לבחור את הכספת שהיא הנכונה ביותר לאחר השקעה מרובת חשיבה והתייעצות עם כמה אנשי מקצוע. בנוסף, אנחנו מפצירים בכם להזמין יחד עם הרכישה גם התקנה של הכספת על ידי איש מקצוע. במידה ואתם לא תפעלו לפי ההוראות של חברות הביטוח והחוקים במדינה, אתם בעצם חושפים את עצמכם לכל מקרה אשר בו יפרצו אל הבית שלכם, יגנבו את כל התכולה של הכספת, וחברת הביטוח כלל לא תעזור לכם, או לכל הפחות תעשה לכם את החיים קשים.

כספות ביתיות או לא?

בכל השנים האחרונות אפשר לראות בבירור איך כספת ביתית הפכה אל אחד המוצרים הכי מוכרים ונפוצים כמעט בכל בית במדינת ישראל. יחד עם ההתקדמות של הטכנולוגיה והשיטות של הייצור בתחום, אפשר למצוא שלל רחב של כספות ביתיות במחירים מאוד מאוד זולים, דבר שגרם להרבה אנשים לבצע קנייה של כספות כאלו בשביל הבית. יחד עם זאת, הכספות הביתיות הן לא כמו הכספות המקצועיות, הן לא נוצרו בשביל אנשים בעלי מסמכים חשובים. כספות ביתיות נועדו יותר לתכשיטים ודברים אחרים. אם יש בבעלותכם מסמכים סודיים וחשובים אשר עליהם אתם תרצו לשמור בתור סודיים, ואתם תרצו להיות הכי בטוחים שהם מוגנים, תוותרו על הכספות הביתיות, הן לא הכספות המתאימות עבורכם, אם לא אז היא מאוד מתאימה.

מי באמת צריך כספת?

יש המון אנשים אשר יש ברשותם המון תכשיטים יקרי ערך אשר הם קיבלו בירושה והם מעוניינים שלא תהיה את האופציה הכי קטנה אפילו שהם יגנבו איכשהו על ידי פושעים. יש המון כספות אשר נועדו להגן על מסמכים חשובים וסודיים כמו מסמכים מסווגים, דרכונים או כל דבר אחר בעל חשיבות אשר זקוק להגנה מצויינת. בכל השנים האחרונות רכישה של כספת ביתית נהייתה מאוד מאוד פופולרית והרבה אנשים מעוניינים יותר להגן על הרכוש שלהם. פריצות הן לא דבר אשר עומד להסתיים ולצערנו תמיד יהיו את האנשים האלה אשר ינסו לשים את היד שלהם על הרכוש היקר שלא שייך להם. אבל אל תדאגו, כספת ביתית פרטית בהחלט יכולה לעשות את העבודה, היא מספקת הגנה מעולה ומגנה על התכולה הכי חשובה לכם בצורה נפלאה.

סוגי כספות ביתיות

מנגנון הנעילה הוא בעצם שם המשחק, נעילה שהיא דיגיטלית או נעילת מפתח ועוד כמה. אלה הם רק חלק מהסוגים של המנגנוני נעילה אשר קיימים בשוק אבל הם המומלצים ביותר. בעת בחירת מנגנון הנעילה הרצוי, תחשבו איך יהיה לכם באמת נוח יותר? האם אתם אוהבים להסתובב יחד עם צרור מפתחות? או בכלל עם כרטיס? או שבכלל טביעת אצבע זה מה שיספק אתכם? לאחר מענה על השאלות הללו, אתם תדעו בדיוק מה נכון עבורכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן עניינים

אולי יעניין אותך גם:
עקבו אחרינו:
Facebook
Pinterest
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

רוצים לקבל עדכונים בכל פעם שכתבה חדשה תעלה לאתר?

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו!

דילוג לתוכן