חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

3 אסטרטגיות מובילות לשיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר של כל חברה שיש לה אתר אינטרנט ורוצה להגיע לקהל לקוחות רב כדי לגייס לידים לעסק. אם עדיין לא התחלתם לעשות שימוש בשיווק דיגיטלי כדי לפרסם את העסק שלך, אתה מפסיד נתח עצום של לקוחות פוטנציאליים שמוולים בכל יום לכל הפחות 3 שעות באינטרנט וברשתות החברתיות! עם זאת, שיווק דיגיטלי הוא תהליך מורכב, ולא כל פרסום יהיה זהה. יש כמה אסטרטגיות שאפשר לאמץ, ואין אחת שהיא הכי טובה, אלא שצריך לדעת מי הכי תתאים לעסק שלך. במאמר הזה אנחנו נציג 3 שיטות מרכזיות לשיווק דיגיטלי שתוכל להשתמש בהן:

אסטרטגיית Pull – לתת לקהל היעד שלך לחפש אותך ולהגיע אליך.

כשאדם צריך שירות כלשהו, סביר להניח שהוא יחפש עליו מידע בגוגל. מרגע שזה מתחיל, אותו אדם הופך מבחינתך לליד פוטנציאלי. עצם זה שאותו ליד פוטנציאלי מלכתחילה יוזם את החיפוש, אז הוא מגיע הרבה יותר "חם", שכן הוא כבר יודע שהוא צריך את השירות / מוצר שלך, וכל מה שחסר לך זה רק לתת לו את המענה. גוגל היא פלטפורמה מעולה ליישום אסטרטגיית Pull כי היא מנועה החיפוש הפופולרי ביותר בעולם. תוכלו ליישם את השיטה הזו גם ברשתות נוספות שעובדות בצורה דומה (שאנשים מחפשים דרכם מידע). לדומגה: יוטיוב וגוגל מפות.

  • היתרון המרכזי של אסטרטגיית Pull: קהל יעד "חם".
  • החסרון המרכזי של אסטרגיית Pull: כמות האינטרקציה שלך עם קהל היעד תלויה בכמות החיפושים שלהם.

אסטרטגיית Push – להציג מודעות לקהל היעד שלך דרך פלטפורמות שהוא מבלה בהן

אסטרטגיית Push מתייחסת לפעילות יזומה שלך, במסגרת אתה חותר להצגת מידע בקרב קהל יעד רלוונטי כדי שאלו יוכלו להתרשם מהשירותים שלך ולבחור אם הוא נחוץ מבחינתם. במקרה הזה, הקהל נחשב ל"קר", שכן הוא לא יזם את המעורבות עם המודעות שלך, אלא שאתה מציף אותם אצלו. הפלטפורמות הפופולריות ביותר שניתן להשתמש בהן הם פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק.

היתרון המרכזי של אסטרטגיית Push: קהל יעד עצום

החסון המרכזי של אסטרטגיית Push: קהל "קר"

מרקטינג אוטומשיין: אוטומציה שיווקית

מרקטינג אוטומשיין היא אסטרטגיית המרה נפלאה בשיווק דיגיטלי. מדובר ביכולות יוצאות דופן, בהן טריגר כלשהו יוצר תהליך שמנהל איטרקציה עם לידים פוטנציאלים באופן עצמאי לחלוטין. כדי ליצור תהליכים כאלו, יש צורך בבניית אתר שיודע להתמודד טכנולוגית עם המורכבות הזו, ולאחר מכן לאפיין תסריט שיוציא לפועל שירשור משימות אומטיות שמטרתם להגדיל את כמות ההמרות באתר מבלי לערב איש מכירות או שיווק. לדוגמה: ליד פוטנציאלי משאיר פרטי יצירת קשר באתר >> אותו ליד מקבל אוטומטית מייל עם תוכן שיווקי >> אם הליד פותח את התוכן ומגיב לו, הלופ נסגר, אבל אם הוא לא פותח את המייל מתחיל שרשור חדש שמציע לו הנחות כדי לקדם את העסקה. יש כמה כלים שאפשר ליצור דרכן אוטומציות. הפופולריות ביותר הן זאפייר ואינטגרומט.

היתרון המרכזי של מרקטינג אוטומיישן: ניהול תהליך מכירה אוטומטי לחלוטין 

החסרון המרכזי של מרקטינג אוטומיישן: פיתוח מורכב שעולה הרבה כסף יחסית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן עניינים

עקבו אחרינו:
Facebook
Pinterest
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

רוצים לקבל עדכונים בכל פעם שכתבה חדשה תעלה לאתר?

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו!

דילוג לתוכן